Saturday, 27 June 2015

Dutch Mystery CAL Week 21-23

Het duurde even maar vorige week was ik klaar met de klopjes :) Had tussendoor nog wat anders gemaakt, maar dat zie je meer van in mijn volgende blog update ;)

Took me a while but last week I finished these clogs :) I started something else before I finished this block, you will see more of that in my next blog upodate ;)

Week 21-23


Week 01-23

En dit is de deken helemaal af!

And this is the blanket finished!

Week 01-23 + border

De rand eromheen heb ik zelf bedacht (zat geen rand bij de originele deken). Gemaakt met wat ik nog over had van het Phildar Impact 3,5 pakket van de deken die ik gekocht had. Verder in het Dutch thema dus rood/wit/blauw/oranje :)

The border around it I made up myself (there was no border in the original patten). Made with what was left of the Phildar Impact 3,5 set I bought. Going with the Dutch theme I made it red/white/blue/orange



1 comment: